پردیس شهید باهنر شیراز

دستورالعمل تطبیق وضعیت کادر آموزشی دانشگاه فرهنگیان

 احترما در راستای اجرایی نمودن «دستورالعمل تطبیق وضعیت کادر آموزشی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شده از  سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 294953/2 مورخ 21/12/1395، انتظار دارد سرپرستان محترم امور پردیس های استانی ، ضمن اطلاعرسانی مفاد دستورالعمل فوق  به کلیه اعضای محترم هیات علمی «تطبیقی» مشمولین دستور هفتم مصوبات هیات امناء در تاریخ 23/05/93  و تبصره های الحاقی آن ،  ترتیبی اتخاذ فرمایند متقاضیان واجد شرایط تبدیل وضعیت به هیات علمی رسمی قطعی ،  بتوانند مدارک مورد نیاز را طبق جدول ذیل شخصاً به  رییس اداره / کارشناس مسئول منابع انسانی و امور عمومی استان  تحویل  و پس از جمع آوری مدارک و مسنتدات مورد نیاز ،  حداکثر تا تاریخ 27/02/96 توسط رییس اداره / کارشناس مسئول منابع انسانی و امور عمومی استان به  اداره کل منابع انسانی تحویل نمایند.

ردیف

مدارک مورد نیاز

1

تکمیل فرم تقاضای هیات علمی (پیوست)

2

تکمیل فرم شماره1 (پیوست)

3

رزومه (CV) (پیوست)

4

کپی مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

5

کپی ریز نمرات دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری

6

احکام کارگزینی به تاریخ های 01/01/1391 ، 24/04/1391 و 22/11/1393 به همراه اولین حکم تطبیقی

7

فرم پرسنلی 502

8

کپی کارت ملی ، تمام صفحات شناسنامه ، پایان خدمت (برادران) و مدارک ایثارگری

 

 

نکات مهم:

1: کلیه مدارک ذکر شده می بایست  ممهور به «تصویر برابر اصل» توسط پردیس یا مدیریت امور پردیس های استانی مربوط گردد.

2: با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با وزارت علوم، تحیقات و فناوری  ، برای سایر متقاضیان که در حال حاضر واجد شرایط نمی باشند «متمم اصلاحی دستورالعمل» در دستور کار قرار دارد که نتیجه آن پس از اخذ نتیجه نهایی ، اطلاع رسانی خواهد رسید.

3- به منظور هماهنگی و وحدت رویه، ارتباط برخط ( ویدئو کنفرانس) از ساعت 15 لغایت 16  در تاریخ 23/02/96 با حضور  اعضای کارگروه تخصصی منابع انسانی و رییس اداره / کارشناس مسئول منابع انسانی و امور عمومی استان برگزار می گردد .