اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته آزمون سراسری 1402
اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته آزمون سراسری 1402
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته سال 1402 پردیس شهید باهنر شیراز توجه شما را به مطالب زیر جلب می نماییم.
خیلی مهم
پذیرفته شدگان گرامی دقت فرمایند قبل از هرگونه اقدامی ضروری است:
- با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir/ اقدام به درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک دیپلم نظام (6.3.3) یا سالی واحدی و پیش دانشگاهی و سوابق فارغ التحصیلی (ریزنمرات) نموده و پرینت کد 14 رقمی رهگیری را روز ثبت نام حضوری ارائه نمایند.
دقت شود پذیرفته شدگان مراکز آموزشی سلمان فارسی و زینب کبری کازرون استعلام گیرنده از قسمت فیلد، نام آن دانشگاه به عنوان استعلام گیرنده قید شود و مابقی دانشجویان، استعلام گیرنده دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر قید شود.
قابل توجه پذیرفته شدگان رشته امور تربیتی:
این گروه لازم است جهت اطلاع از مراحل ثبت نام حضوری به مرکز آموزش عالی سلمان فارسی مراجعه نمایند. محل تحصیل این گروه مرکز آموزش سلمان فارسی خواهد بود
قابل توجه پذیرفته شدگان رشته آموزش ابتدایی:
پذیرفته شدگانی که کد رشته انتخابی آن ها مرکز آموزش زینب کبری کازرون بوده است، باید برای ثبت نام به این مرکز مراجعه نمایند. محل تحصیل سایر پذیرفته شدگان، پردیس شهید باهنر فارس می باشد.
لیست پذیرفته شدگان مرکز زینب کبری کازرون از فایل های پیوست پایین همین صفحه قابل دریافت است.
ضمنا محل ثبت نام حضوری و تحصیل قبول شدگان مقطع کاردانی، مرکز آموزش عالی زینب کبری کازرون می باشد
پذیرفته شدگان گرامی
با توجه به اینکه بعد از ثبت نام غیر حضوری، می بایست این روند به وسیله آموزش تایید گردد و این پروسه زمان بر هست. ممکن است ثبت نام غیر حضوری شما هنوز تایید نشده باشد و قادر به گرفتن پرینت از آن نباشید. در این صورت می توانید روز ثبت نام حضوری، این پرینت را تهیه نمایید.
بخش اول: واحد آموزش
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
- پرینت قبولی سازمان سنجش
- پرینت ثبت نام غیرحضوری
- پرینت کدرهگیری تاییدیه تحصیلی متوسطه(6.3.3) یا سالی واحدی و پیش دانشگاهی و سوابق تحصیلی از سایت emt.medu.ir
- عکس 4*3 پرسنلی با حجاب کامل( 3 قطعه پشت نویسی شده شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته قبولی در دانشگاه و سال ورود(1402
- اصل و کپی برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه ( 1 سری و در دفتر اسناد رسمی برابر با اصل نمایید)
- اصل و کپی برابر با اصل پشت و روی کارت ملی( 1 سری و در دفتر اسناد رسمی برابر با اصل نمایید)
- اصل و کپی برابر با اصل مدرک تحصیلی متوسطه (6.3.3) یا سالی واحدی و پیش دانشگاهی ( در صورت داشتن مدرک دیپلم، اصل و کپی برابر با اصل آن ارائه گردد و در صورت نداشتن مدرک دیپلم، اصل گواهی موقت ارائه گردد) ( 1 سری)
- اصل و کپی ریزنمرات متوسطه (الزاما" عکس،تمبر و مهر زنده آموزشگاه داشته باشد ضمنا معدل کل درج شده در ریز نمرات باید با معدل کل مدرک دیپلم همخوانی داشته باشد) 1 سری
- فرم تکمیل شده 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم با مهر مدرسه باشد) مخصوص نظام آموزشی 3-3-6
- تکمیل "فرم های حوزه آموزش دانشجویان جدیدالورود " (دریافت از قسمت فایل های ضمیمه درج شده در همین اطلاعیه)
- در صورتیکه دانشجوی دانشگاه دیگری بوده اند برگه انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی و گواهی تسویه حساب کامل از دانشگاه قبلی
توجه : عدم ارائه هریک از مدارک فوق منجر به عدم پذیرش و ثبت نام خواهد شد.
انتقال از پردیس به مراکز یا بالعکس در ترم اول ممنوع می باشد .
زمان مراجعه حضوری ساعت 7:30 صبح به شرح زیر می باشد:
|
ردیف |
رشته |
روز |
تاریخ مراجعه |
|
1 |
آموزش دانش آموزان با نیاز های ویژه - آموزش الهیات-آموزش ریاضی-آموزش کار و فن آوری-آموزش علوم تجربی |
سه شنبه |
1402/07/25 |
|
2 |
آموزش زبان و ادبیات فارسی-آموزش ابتدایی-آموزش هنر |
چهار شنبه |
1402/07/26 |
پذیرفته شدگان مرکز آموزش عالی سلمان فارسی واقع در شیراز و زینب کبری واقع در کازرون جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سایت های زیر مراجعه نمایند.
آدرس سایت مرکز آموزش عالی سلمان فارسی https://sff.cfu.ac.ir/
آدرس سایت مرکز آموزش عالی زینب کبری (س) https://zkf.cfu.ac.ir/
تذکرات مهم
الف: حضور شخص دانشجو در زمان ثبت نام الزامی می باشد.
ب: ثبت نام از افراد غیرواجد شرایط از جمله شرط معدل (معدل کل دیپلم باید 14 به بالا باشد)، شرط سنی (متولدین 1 مهر 78 به بعد مجاز به تحصیل در دانشگاه هستند)و افراد فاقد مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی ممنوع میباشد.
در ابتدا توجه شما عزیزان را به نکات زیر جلب می نماییم
1- از تمام مدارک خود، اسکن و کپی (حتما از مدارک دبیرستان خود کپی برابر با اصل) تهیه و نزد خود نگه دارید زیرا در دوران تحصیل به هیچ عنوان از مدارک موجود در پرونده دانشجو امکان کپی و تحویل جهت تکمیل پرونده استخدامی در آموزش و پرورش به دانشجو وجود ندارد.(بسیار مهم)
2- در مواردی که کپی برابر با اصل نیاز باشد دانشجو می بایست از طریق دفترخانه های اسناد رسمی اقدام نماید.
3- پذیرفته شدگان می بایست فرم های موجود در این اطلاعیه را پرینت گرفته و پس از تکمیل همراه با سایر مدارک به همراه داشته باشند.(دقت شود فرم ها یک رو پرینت گرفته شود)
4- فرمهای مورد نیاز از پایین همین صفحه قابل دریافت می باشد.
5- پذیرفته شدگان گرامی دقت کنید تمامی فرمها بطور کامل تکمیل شده در صورت نیاز به عکس، در محل درج شده روی فرمها، عکس پشت نویسی شده چسبانده شود.
6- شماره موبایلی که در فرم ها نوشته می شود، الزاماً باید متعلق به خود دانشجو باشد.
7- شماره تلفن منزل و کدپستی و آدرس محل سکونت فعلی به طور دقیق و کامل در محلهای خواسته شده در فرمها قید شود.
8- شروع کلاسها از یکشنبه 30/07/1402 می باشد. انتخاب واحد ترم اول ورودی های جدید توسط واحد آموزش انجام می شود بنابراین دانشجو موظف است قبل از شروع کلاس ها با مراجعه به میز کار خود در سامانه گلستان از برنامه کلاسی خود مطلع شود.
تذکر: جهت چینش فرم های آماده شده؛ پوشه، گیره، کاور و پاکت کوچک جهت عکس از کافی نت داخل دانشگاه تهیه گردد.
ج) تکمیل فرم ها
1- فرم های 1 تا 5 مخصوص آموزش
2- فرم درخواست ارسال پرونده(ویژه دانشجویانی که در دانشگاه های دیگر مشغول به تحصیل بوده اند).
3- در صورت داشتن گواهی مسابقات المپیاد، مقاله پژوهشی، حضور در مسابقات علمی و کسب رتبه برتر، با در دست داشتن مدارک از تاریخ 30/7/1402 لغایت 5/8/1402 به خانم دکتر یاوری واحد پژوهش مراجعه نمایید.
فیلم آموزشی نحوه چیدمان پوشه آموزش از فایل های ضمیمه پایین همین صفحه قابل دریافت است.
توجه: مدارکی که بعد از شروع به تحصیل الزاما می بایست توسط دانشجو پیگیری و جهت درج در پرونده به دانشگاه داده شود:
۱-گواهی اشتغال به تحصیل در هر نیم سال.
۲-ارائه اولین حکم استخدام آزمایشی و سایر احکام صادره سالانه مهمور به مهر زنده اداره محل خدمت باشد.
۳-کپی برابر با اصل سند تعهد محضری که به تایید اداره آموزش و پرورش محل خدمت رسیده باشد.
4-مجوز موافقت با ادامه تحصیل به صورت تایپ شده از محل خدمت ( در نامه رسمی مشخصات سند تعهد محضری در آن قید شده باشد.)
۵-ارائه نامه های مربوط به مرخصی،میهمانی،انتقال،افزایش سنوات و ...).
شماره تلفن واحد آموزش:۳۷۲۲۲۰۷۰-۰۷۱
بخش دوم: مدارک واحد امور دانشجویی
الف) مدارک جهت تشکیل پرونده سرای دانشجویی(خوابگاه)
( دانشجویانی که محل سکونت آن ها شهر شیراز می باشد، نیاز به تکمیل مدارک خوابگاه ندارند)
- 1- چهار قطعه عکس پشت نویسی شده 4*3
- 2- تصویر از تمام صفحات شناسنامه
- 3- تصویرکارت ملی پشت و رو
- 4- در صورت متاهل بودن، تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر
- 5- فرم مشخصات دانشجو
- 6- فرم ثبت مشخصات فردی دانشجو
- 7- فرم آیین نامه انضباطی
- 8- گواهی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و ... (در صورت داشتن شرایط)
ب) مدارک عمومی امور دانشجویی
1- کارنامه سلامت
دانشجویان گرامی پس از ورود به لینک ذیل
نام کاربری: کدملی
رمز عبور: ۱۲۳۴۵۶ وارد و سپس مراحل زیر را بطور کامل انجام دهید.
http://health.cfu.ac.ir
1- ابتدا اطلاعات پروفایل را تکمیل نمایید در این قسمت حتما استان را فارس و نام دانشگاه را پردیس شهید باهنر فارس وارد فرمایید
2- پرسشنامه خود اظهاری
3- پرسشنامه روان شناختی
دانشجویان گرامی توجه نمایید می بایست هر دو پرسشنامه بطور کامل پاسخ داده شود.
تذکر: ورود به سامانه سلامت از دوشنبه ۲۴ مهرماه فعال می باشد.
2- فرم سوابق ورزشی
جهت تکمیل فرم سوابق ورزشی اینجا را کلیک کنید.
وسایل مورد نیاز خوابگاه:
بالشت . رو بالشتی . پتو. ملحفه . بشقاب . قاشق . چنگال . لیوان . مسواک. خمیردندان .شامپو. حوله
بخش سوم: واحد فرهنگی
تکمیل فرم های فرهنگی و شاهد و ایثارگر که در فایل های ضمیمه آخر همین صفحه موجود است.
تذکر مهم:
1- مدارک فرهنگی را در کاور A4 قرار داده و به مسوول ثبت نام فرهنگی تحویل دهید.
2- درصورت داشتن مهارتی بدون مدرک، لطفا در فرم علامت زده و توضیحات را زیر فرم بنویسید.
3- فایل نظام نامه فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان را از فایل های ضمیمه دریافت و با دقت مطالعه نمایید.
4-لطفا از طریق لینک زیر در کانال فرهنگی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر فارس در پیام رسان ایتا عضو شوید.
لینک کانال فرهنگی : https://eitaa.com/bfpdff
بخش چهارم: واحد حراست
- 1- عکس 4*3 ، سه قطعه (عکس با حجاب کامل و فاقد آرایش باشد.)
- 2- تصویر تمام صفحات شناسنامه (هر صفحه مجزا و بر روی کاغذ A5 یک رو باشد)
- 3- تصویر کارت ملی پشت و رو (هر طرف کارت به صورت مجزا و بر روی کاغذ A5 یک رو باشد)
- 4- تصویر مدرک دیپلم ( بروی کاغذ A4 باشد)
- 5- در صورت تأهل تصویر تمامی صفحات شناسنامه همسر(هر صفحه مجزا و بر روی کاغذ A5 یک رو باشد)
تذکر: مدارکی را که به صورت فیزیکی تحویل حراست می دهید برروی سی دی نیز با بررسی و اطمینان از مشکل دار نبودن cd اسکن کرده و با مدارک فیزیکی تحویل دهید و همچنین در زمان ثبت نام ،فرم تعرفه را جهت تکمیل از مسول حراست تحویل گرفته ،تکمیل نموده و تحویل دهید.
بخش پنجم: مدارک واحد مالی
- 1- تصویر کارت ملی پشت و رو در یک صفحه
- 2- تکمیل فرم حسابداری به همراه الصاق عکس (به پیوست)
- 3-تکمیل فرم تعهد مالی
تذکر: به محض دریافت اولین حکم حقوقی (حکم کارگزینی )یک نسخه اصل حکم حقوقی ( که مهر و امضای اداره محل خدمت دارد )را به حسابداری تحویل دهید.
شماره تماس واحد حسابداری پردیس شهید باهنر
07137242905
تذکرات مهم:
1- لطفاً ابتدا پیام رسان ایتا را نصب نموده در کانالی که لینک آن در زیر آمده است، حتما خود شخص دانشجو عضو گردد تا از اطلاعیه های مهم دانشگاه باخبر شود.
لینک عضویت در کانال اطلاع رسانی ورودی های 1402 پردیس شهید باهنر: https://eitaa.com/shbsh1402
2- لطفا قبل از مراجعه ثبت نام حضوری از طریق لینک زیر، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و پرینت کد رهگیری را در روز ثبت نام به واحد ثبت سیستم تحویل دهید.
جهت پر کردن لینک اینجا را کلیک کنید.
شروع کلاس ها از یکشنبه 1402/07/30 می باشد.
پذیرش و اسکان در خوابگاه از ساعت 16 روز شنبه 29 مهر 1402 می باشد.
آدرس: شیراز- بلوار مدرس-خیابان فرصت شیرازی-دانشگاه فرهنگیان-پردیس شهید باهنر فارس
کد پستی:۱۷۴۳۵-۷۱۵۷۸
شماره تلفن: 372000021-37203248-37203249-071
دورنگار: 37219533-
ضوابط پوشش در دانشگاه
فیلم آموزشی تشکیل پرونده قسمت آموزش