اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان (تاخیر گزینشی) مقطع کارشناسی پیوسته آزمون سراسری 1401
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به کلیه پذیرفته شدگان(تاخیر گزینشی) مقطع کارشناسی پیوسته سال 1401 پردیس شهید باهنر شیراز توجه شما را به مطالب زیر جلب می نماییم.
خیلی مهم
پذیرفته شدگان گرامی دقت فرمایند قبل از هرگونه اقدامی ضروری است:
- با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir/ اقدام به درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و سوابق تحصیلی (ریزنمرات) نموده و پرینت کد رهگیری را روز ثبت نام حضوری ارائه نمایند.
بدلیل رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی، ثبت نام دانشجو صرفا در ساعت اعلام شده انجام پذیر است و از پذیرش همراه دانشجو معذور می باشیم.لذا خواهشمند است از حضور در ساعات خارج از زمان اعلام شده جدا خودداری فرمائید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
- پرینت قبولی سازمان سنجش
- پرینت ثبت نام غیرحضوری
- پرینت کدرهگیری تاییدیه تحصیلی متوسطه و پیش دانشگاهی و سوابق تحصیلی از سایت emt.medu.ir
- عکس 4*3 پرسنلی 3 قطعه
- اصل و کپی برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه 1 سری
- اصل و کپی برابر با اصل پشت و روی کارت ملی 1 سری
- اصل و کپی مدرک تحصیلی متوسطه یا اصل و کپی گواهی متوسطه 2 سری
- اصل و کپی ریزنمرات متوسطه (الزاما" عکس،تمبر و مهر آموزشگاه داشته باشد) 2 سری
- فرم تکمیل شده فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) مخصوص نظام آموزشی 3-3-6
- تکمیل "فرم جامع اطلاعاتی حوزه آموزش دانشجویان جدیدالورود " (دریافت از قسمت فایل های ضمیمه درج شده در همین اطلاعیه)
- در صورتیکه دانشجوی دانشگاه دیگری بوده اند برگه انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی و گواهی تسویه حساب کامل از دانشگاه قبلی (طبق فرم دفترچه سنجش )
توجه : عدم ارائه هریک از مدارک فوق منجربه عدم پذیرش و ثبت نام خواهد شد.
انتقال از پردیس به مراکز یا بالعکس در ترم اول ممنوع می باشد .
زمان مراجعه حضوری از ساعت 10 صبح لغایت 14 دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 بهمن 1401
تذکر: محل تحصیل پذیرفته شدگان رشته های آموزش ابتدایی و امور تربیتی در مرکز آموزش عالی زینب کبری(س) واقع در کازرون می باشد. اما ثبت نام حضوری آن ها در پردیس شهید باهنر شیراز انجام می شود.
آدرس سایت مرکز آموزش عالی سلمان فارسی https://sff.cfu.ac.ir/
تذکرات مهم
الف: حضور شخص دانشجو در زمان ثبت نام الزامی می باشد.
ب: ثبت نام از افراد غیرواجد شرایط از جمله شرط معدل (معدل کل دیپلم باید 14 به بالا باشد)، شرط سنی (متولدین 1 مهر 7۷ به بعد مجاز به تحصیل در دانشگاه هستند)و افراد فاقد مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی ممنوع میباشد.
در ابتدا توجه شما عزیزان را به نکات زیر جلب می نماییم
1- از تمام مدارک خود، اسکن و کپی (حتما از مدارک دبیرستان خود کپی برابر با اصل) تهیه و نزد خود نگه دارید زیرا در دوران تحصیل به هیچ عنوان از مدارک موجود در پرونده دانشجو امکان کپی و تحویل جهت تکمیل پرونده استخدامی در آموزش و پرورش به دانشجو وجود ندارد.
2- در مواردی که کپی برابر با اصل نیاز باشد دانشجو می بایست از طریق دفترخانه های اسناد رسمی اقدام نماید.
3- پذیرفته شدگان می بایست فرم های موجود در این اطلاعیه را پرینت گرفته و پس از تکمیل همراه با سایر مدارک به همراه داشته باشند.
4- فرمهای مورد نیاز از پایین همین صفحه قابل دریافت می باشد.
5- پذیرفته شدگان گرامی دقت کنید تمامی فرمها بطور کامل تکمیل شده در صورت نیاز به عکس، در محل درج شده روی فرمها، عکس پشت نویسی شده چسبانده شود.
6- شماره موبایلی که در فرم ها نوشته می شود، الزاماً باید متعلق به خود دانشجو باشد.
7- شماره تلفن منزل و کدپستی و آدرس محل سکونت فعلی به طور دقیق و کامل در محلهای خواسته شده در فرمها قید شود.
8- شروع کلاسها از شنبه 30/11/140۱ می باشد. انتخاب واحد ترم اول ورودی های جدید توسط واحد آموزش انجام می شود بنابراین دانشجو موظف است قبل از شروع کلاس ها با مراجعه به میز کار خود در سامانه گلستان از برنامه کلاسی خود مطلع شود.
وسایل لازم برای چیدمان مدارک
- واحد آموزش: یک عدد پوشه سبز رنگ به همراه دو عدد گیره
- واحد دانشجویی: یک عدد پوشه قرمز رنگ به همراه دو عدد گیره
- واحد فرهنگی: یک عدد پوشه آبی رنگ به همراه یک عدد گیره
- واحد مالی: یک عدد پوشه نارنجی رنگ به همراه یک عدد گیره
- 10 عدد کاور A4
ج) تکمیل فرم ها
1- فرم کنترل مدارک پرونده دانشجو
2- فرم درخواست ارسال پرونده(ویژه دانشجویانی که در دانشگاه های دیگر مشغول به تحصیل بوده اند).
3- فرم فعالیت های پژوهشی ( در صورت دارا بودن شرایط)
توجه: مدارکی که بعد از شروع به تحصیل الزاما می بایست توسط دانشجو پیگیری و جهت درج در پرونده به دانشگاه داده شود:
۱-گواهی اشتغال به تحصیل در هر نیم سال.
۲-ارائه اولین حکم استخدام آزمایشی و سایر احکام صادره سالانه.
۳-کپی برابر با اصل سند تعهد محضری که به تایید اداره آموزش و پرورش محل خدمت رسیده باشد.
4-مجوز موافقت با ادامه تحصیل به صورت تایپ شده از محل خدمت.
۵-ارائه نامه های مربوط به مرخصی،میهمانی،انتقال،افزایش سنوات و ...).
شماره تلفن واحد آموزش:۳۷۲۲۲۰۷۰-۰۷۱
بخش دوم: مدارک واحد امور دانشجویی
الف) مدارک جهت تشکیل پرونده سرای دانشجویی(خوابگاه)
( دانشجویانی که محل سکونت آن ها شهر شیراز می باشد، نیاز به تکمیل مدارک خوابگاه ندارند)
- 1- چهار قطعه عکس پشت نویسی شده 4*3
- 2- تصویر از تمام صفحات شناسنامه
- 3- تصویرکارت ملی پشت و رو
- 4- در صورت متاهل بودن، تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر
- 5- فرم مشخصات دانشجو
- 6- فرم ثبت مشخصات فردی دانشجو
- 7- فرم آیین نامه انضباطی
- 8- گواهی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و ... (در صورت داشتن شرایط)
ب) مدارک عمومی امور دانشجویی
لطفا این مدارک را در کاور قرار دهید.
- 1- فرم سوابق ورزشی
- 2- فرم ویژه مشاور
وسایل مورد نیاز خوابگاه:
بالشت . رو بالشتی . پتو. ملحفه . بشقاب . قاشق . چنگال . لیوان . مسواک. خمیردندان .شامپو. حوله
بخش سوم: واحد فرهنگی
تکمیل مدارک
- 1- فرم استعدادیابی و نیاز سنجی دانشجومعلمان جدید الورود
- 2- فرم شاهد و ایثارگر به همراه الصاق عکس
تذکر: فایل نظام نامه فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان را از فایل های ضمیمه دریافت و با دقت مطالعه نمایید.
بخش چهارم: واحد حراست
- 1- عکس 4*3 ، سه قطعه (عکس با حجاب کامل و فاقد آرایش باشد.)
- 2- تصویر تمام صفحات شناسنامه (هر صفحه مجزا و بر روی کاغذ A5 یک رو باشد)
- 3- تصویر کارت ملی پشت و رو (هر طرف کارت به صورت مجزا و بر روی کاغذ A5 یک رو باشد)
- 4- تصویر مدرک دیپلم ( بروی کاغذ A4 باشد)
- 5- در صورت تأهل تصویر تمامی صفحات شناسنامه همسر(هر صفحه مجزا و بر روی کاغذ A5 یک رو باشد)
بخش پنجم: مدارک واحد مالی
- 1- تصویر کارت ملی پشت و رو در یک صفحه
- 2- تکمیل فرم حسابداری به همراه الصاق عکس (به پیوست)
تذکر: به محض دریافت اولین حکم حقوقی (حکم کارگزینی )یک نسخه اصل حکم حقوقی ( که مهر و امضای اداره محل خدمت دارد )را به حسابداری تحویل دهید.
شماره تماس واحد حسابداری پردیس شهیدباهنر
07137242905 خانم شیخی
لطفاً در گروهی که لینک آن از طریق پیامک خدمتتان ارسال خواهد شد، حتما خود شخص دانشجو عضو گردد تا از اطلاعیه های مهم دانشگاه باخبر شوید.
شروع کلاس ها از شنبه 1401/11/30 می باشد.
پذیرش و اسکان در خوابگاه از ساعت 16 روز 29 بهمن 1401 می باشد.
آدرس: شیراز- بلوار مدرس-خیابان فرصت شیرازی-دانشگاه فرهنگیان-پردیس شهید باهنر فارس
کد پستی:۱۷۴۳۵-۷۱۵۷۸
شماره تلفن: 372000021-37203248-37203249-071
دورنگار: 37219533-
ضوابط پوشش در دانشگاه