پردیس شهید باهنر شیراز

تکمیل اطلاعات پایه در سامانه آموزشی مرورارید توسط دانشجویان

فرم ورود اطلاعات پایه توسط دانشجو در میز کار دانشجو فعال شده است.

لذا از این به بعد ورود اطلاعات پایه توسط خود دانشجو اجباری می باشد.

 

 

مراحل انجام کار:

 

1- ابتدا دانشجو وارد میز کار خود شده و به طور خودکار صفحه پر کردن اطلاعات پایه برای وی باز می شود.(توجه کنید که ورود اطلاعات پایه اجبار شده است و اگر این فرم پر نشود دسترسی به سایر گزینه های میز کار وجود ندارد و در صورت عدم پر کردن فرم، میز کار به صورت سفید نمایش داده می شود.

 

 

2-  بعد از اینکه دانشجو فرم را پر کند و دکمه ارسال برای بررسی را بزند این فرم به صورت گردش کار دو مرحله ای به ثبت میرسد. در ابتدا این فرم به کارتابل نامه کارشناس آموزش در حوزه ی شخصی(همان کاربری که قبلا درخواست های مهمانی داخلی و... به دستش می رسید) ارسال می شود،بعد از تائید صحت اطلاعات وارد شده توسط کارشناس آموزش و زدن دکمه ارسال به معاون آموزشی این فرم به کارتابل نامه معاون آموزشی در حوزه شخصی ارسال می شود..معاون آموزشی پس از بررسی و اطمینان از صحت اطلاعات دکمه تائید نهایی را می زند.

 

 

3-  بعد از انجام این گردش اطلاعات پایه دانشجو در بایگانی آموزش ثبت می شود.

 

 

 ****  تعداد دفعات مجاز برای ارسال این در خواست از سمت دانشجو یکبار می باشد.

 

****   قابل توجه کارشناسان محترم آموزش -- پس از بررسی توسط کارشناس اگر اطلاعات وارد شده در فرم از سمت دانشجو اشتباه بود دکمه رد در خواست را بزنید تا این درخواست  به دانشجو  برگشت داده شود تا دانشجو بتواند اطلاعاتش را به صورت درست اصلاح نماید اگر کارشناس اموزش رد درخواست نزند این فرم برای اصلاح به دانشجو نمایش داده نمی شود.